SohbetNet Kitleleri ve anahtar kelimeleri birleştirme

Sohbet net

SohbetNet Kitleleri ve anahtar kelimeleri birleştirme

11 Mayıs 2020 Sohbet 0
seviyeli

Muhtemelen Google Analytics’te tekrardan pazarlama kampanyaları yada gözlemleri olan kitleleri kullanıyorsunuzdur . Mükemmel – hesabınız için oldukça daha fazlasını yapabilirsiniz. Bilhassa, daha iyi hedefleme ve daha iyi sonuçlar için kitleleri anahtar kelimelerin üstüne katmanlayabilirsiniz . Bu, hem proaktif olarak belirli bir mal yada hizmeti arayan ve satın almaya hazır olma aşamasının kimden daha yüksek bulunduğunu bulmak için etkili bir yoldur .

Bu örneği ele alalım. Reklamveren olarak, açık hizmetli olan Invisalign’a hizmet sunan bir ortodontistsiniz. Mesela Massachusetts eyaletinin tamamını değil, uygulamanızın çevresinde yalnız 20 mil hedeflemek istiyorsunuz. Böylece devam edip bir kampanya oluşturursunuz, bir bütçe atar ve buna sohbet net kelimeleri inşaa eder.

Bu oldukça mahalli hedeflemedeki tıklama başına maliyetin averaj tıklama başına 10 dolar bulunduğunu bulursunuz. O oldukça pahalı. Arkasından, Açık Artırma Analizleriniz , bir takım reklamverene teklif verdiğinizi gösterir. Bu niçin bu kadar pahalı bulunduğunu açıklıyor.

Bazıları, sizden daha çok bütçeye haiz daha mühim dişhekimi ofis zincirleri, ekibe adanmış bir pazarlamacıya haiz dijital olarak meraklı rakip ortodontist ofisi ve 20 km’de hepsi de “chat” için teklif veren diş hekimleri ve ortodontistlerin bir liçi tüm teklif aralığı. Karşılaştığınız bir oldukça rekabet, oldukça fazla harcama yapmanıza karşın, bir tesir yaratmak ve nitelikli kişileri buluşma için kapıya almakta zorlanıyorsunuz.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir