Sohbet Siteleri İnstagram Katılım

Sohbet net

Sohbet Siteleri İnstagram Katılım

7 Mayıs 2020 Sohbet 0
seviyeli

Kitle istihbaratı kazanmak, acı noktalarını idrak etmek, tercihlere olan ilgilerini ölçmek ve Instagram Ads kampanyalarınızla daha çok etkileşime girmek ister misiniz? Sohbet Net Bir işletme yada reklam hesabı yöneticisi olarak, normal olarak öylesiniz! Artık Instagram mağaza reklamlarınıza etkileşimli bir yoklama etiketi ilave ederek tüm bu hedefleri gerçekleştirebilirsiniz.

Instagram Ads kampanyalarınızda anketleri iyi mi kolayca ayarlayabileceğinizi, çeşitli markaların şu anda kullandıkları çeşitli şekilleri ve iyi mi da Instagram mağaza reklamları anket sonuçlarınızı iyi mi alabileceğinizi detaylı bir şekilde paylaştığımız ayrıntılarını okuyun. Reklam Yöneticisi’nde birazcık gizlidir ve bu detayları bütünsel işletme hedeflerinizi geliştirmek için iyi mi kullanabilirsiniz?

Başlarken Instagram Story reklam anketleri

Instagram, organik cephedeki kullanıcılar için etkileşimli ve coşku verici yeni Hikayeler özellikleriyle ortaya çıkmaya devam ediyor ve nihayet, reklamverenler olarak onları kaldırabilir ve toplumsal medya reklamcılık çabalarımızda bu avantajlardan bazılarını toplayabiliriz.

Instagram Hikayeleri, reklamları etkilemede etkili reklamlarda yoklama yapmakla kalmaz, bununla birlikte hedef kitlelerinizi daha iyi anlamanıza ve tercihleri ​​hakkında data toplamanıza destek olabilir. Size Sohbet siteleri adına birde referans vereceğiz. Sohbet Siteleri kullanıcılarına özgünlük bloglar sunan bununla birlikte bir sohbet sunucusu faliyeti gösteren kurumsal yapıda yönetimi olan kişisel bir web sayfasıdır.

Başlangıç ​​olarak, bu tarz şeyleri kontrol etmek için ayrı bir reklam kümesi oluşturmak en iyisidir, şu sebeple yalnızca reklam kümenizdeki tek yerleşim olarak Instagram Hikayeleri seçildiyse yoklama etiketi özelliği çalışır. Bu reklam kümesinde otomatik yerleşimleriniz yada başkaları var ise, bunlar çalışmaz.

Kampanyanız ve reklam kümeniz bir hedef, bütçe, kitle ve yerleşim ile doğru bir halde oluşturulduktan sonrasında, reklamınızdaki anketi meydana getirmeye adım atmak için reklam düzeyine gidin. Reklamınızı her zamanki şeklinde, düzgüsel kimlik (bağlı işletme Instagram hesabınız), reklam kopyası, reklam öğesi ve açılış sayfasıyla oluşturun.

Arkasından, harekete geçirici ileti altında “Etkileşimli anket ekle” yi işaretleyin.

Anket seçeneğini belirledikten sonrasında kutu genişleyecek ve şimdi sorunuzu ve kullananların tıklaması için iki anket seçeneğini oluşturabileceksiniz. Bir sual burada destek olabilir, sohbetnet sadece boş bırakıp reklamınızda bulunan metni kullanabileceğiniz için isteğe bağlıdır. Sorunuz söz mevzusu olduğunda, bunun kolay bir sual olduğundan ve hedef kitlenizle ilişkilendirilebilir olduğundan güvenli olun.

Burada, yalnızca etiket anketinin reklamınıza yerleştirildiği sıradaki konumunu da yapabilirsiniz.

Çıkartmanızın konumlandırılması söz mevzusu olduğunda, anket çıkartma konumunuzun mühim herhangi bir görüntüyü kapsamaması yada Hikayeler Reklamınız üstünde kontrol yapılmasını önlemek için yayınlamadan ilkin reklamınızı önizleyin.

Yeni oylama etiketinizi Instagram sohbet odaları Reklamınızı ayarlayıp yayınladıktan sonrasında, onay bekliyor, seçtiğiniz kitlelerde Instagram Stories yerleşimlerinde gösterilmeye başlamış olacak. Kullanıcılar seçeneklerden birine oy vermek için tıkladıklarında, anket etiketi her seçenek için oyların yüzdesini gösterir.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir