Sohbet Reklam Sütunları

Sohbet net

Sohbet Reklam Sütunları

28 Nisan 2020 Sohbet 1

Sütunları yalnızca Google Ads’de bırakmak

Sohbet net Arama ve Görüntülü Reklam Ağları arasındaki kullanıcı amacındaki farklılıklar hakkında esasen konuşmuştum. Bu ifadeyi kabul ediyorsanız, ümit ederim iki ağ arasındaki performansı tam olarak aynı şekilde incelemezsiniz. Evet, doğru hedefleme ve ilgi çekici reklam karışımını bulursanız görüntülü reklam kampanyalarımızdan bolca oranda direkt dönüşüm elde edebiliriz . Sadece birçok sektör, görüntülü reklam kampanyalarından direkt dönüşümler görmeyebilir. Bu çeşitli nedenlerle olur, sadece bazı örnekler oldukça uzun satış döngüleri yada yüksek fiyatlı ürünleri ihtiva eder. Kullananların görüntülü reklamlarınızı bir kez gördükten sonrasında dönüşüm gerçekleştirmemesi, görüntülü reklamlarınızın çalışmadığı anlamına gelmez.

Kullananların sonucunda dönüşüm yapmış olup yapmadığını görmek için Google Ads’deki sütunlarınızı değiştirin. Sohbet odaları kolayca akla gelen iki sütun Görüntüleme dönüşümleri ve Cihazlar arası dönüşüm sütunlarıdır. Görüntüleme dönüşümleri, görüntülü reklamınızda bir yayınlanma oluşursa, kullanıcı reklamla etkileşime girmezse, sadece hemen sonra yolda dönüşüm meydana getirirse gerçekleşir. Cihazlar arası dönüşümler, bir kullanıcı bir cihazdaki bir reklamla etkileşime girdiğinde gerçekleşir, sadece hemen sonra değişik bir cihazdan yada değişik bir tarayıcıdan dönüşüm gerçekleştirir.

Görüntülü reklamlarınızın, fark ettiğinizden oldukça daha büyük bir tesiri olabilir. Dolayısıyla, başarı metrikleriniz yalnızca direkt dönüşümlere dayanıyorsa, büyük olasılıkla tüm hikayeyi kaçırıyorsunuz anlamına gelir. Bir çok şahıs bir kez bir reklam görmez, tıklamaz ve dönüşüm gerçekleştirmez. Kullanıcıları nihai dönüşüme yönlendirmek için görüntülemeyi kullanmaya inanıyorsanız, chat performanslarını değerlendirme şeklinizi tekrardan düşünmeniz gerekir.

İki hesabın birbirine benzemediğini tamamen anlıyorum. Ek olarak, bu önerilerin hepsinin her hesap için geçerli olmayabileceğini kabul etmekte mesele yaşamıyorum. Sadece, Google Görüntülü Reklam Ağı kampanyalarınıza kampanyalarınızı oluştururken kullanabileceğiniz iyi bir temel sağlamak için bu önerileri kullanmayı onaylıyorum. Peşinden, elde etmek istediğiniz hesap hedeflerine ulaşmak için en iyi şekilde çalıştığınızı düşündüğünüz optimizasyonları görmek için gördüğünüz verileri kullanabilirsiniz.

Bir cevap

  1. Tayfun24 dedi ki:

    tesekkürler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir