Feysbuk reklam hesabınızı hızlandırın

Sohbet net

Feysbuk reklam hesabınızı hızlandırın

29 Mayıs 2020 Sohbet 0

Sohbet Net Bu, sürecin son adımı olabilir, sadece bu, harcamanızı çoğaltmak ve normale dönmek kadar kolay olduğu anlamına gelmez. Harcamaları çoğaltmak için yapmanız ihtiyaç duyulan birkaç şey daha var:

  • Bütçenizdeki harcama artışını anlayın: Mesela, aylık bütçeniz 10.000 Türk Lirası ise ve 50.000 Türk Lirası’na çıkmak istiyorsanız — günlük averaj harcamanızın 322 Türk Lirası ile 1.612 Türk Lirası içinde olması gerekir. Planladığınız ölçek düzeyi sonraki adımlarınızı yönlendirecektir.
  • Hesabınızdaki uygun değişimleri gözden geçirin ve geri alın: Yukarıda belirtildiği benzer biçimde, harcamaları ölçeklendirirken, son değişimleri gözden geçirmeli ve yedeklemeniz esnasında hangilerinin geri döndürülmesi yada tekrardan sunulması icap ettiğini belirlemelisiniz.
  • Kampanyanızın / reklam kümenizin bütçesini artırarak başlayın: CBO (kampanya bütçesi optimizasyonu) kullanıp kullanmadığınıza bağlı olarak, bütçe ayırmanız kampanya yada reklam kümesi düzeyinde gerçekleşir. Bütçenizin büyümesi ve hesabınızdaki tahsisine bağlı olarak, bütçelerinizi nerede ve iyi mi artıracağınızı belirlemelisiniz.
  • Kendinizi ölçeklendirin: Harcamanızı çoğaltmak bir tek bütçenizi çoğaltmak kadar kolay değildir. Ölçek için ayarlandığınızdan güvenilir olmak için hesabınızı denetim etmeniz gerekir.

Hesabınızı ölçek için ayarlamanın birkaç temel yolu:

  • Otomatik yerleşimler: Feysbuk dağıtım sisteminin bütçenizden en iyi şekilde yararlanmasına izin verin .
  • Ölçeklenebilir kitle boyutu: Kitlenizin boyutunu sınırlamak, ölçeklendirdiğinizde harcamaları artırma ve performansı koruma kabiliyetinizi etkisinde bırakır. Belirli ve geniş içinde bir kesime haiz olmaya çalışın ve bunun benzer biçimde senaryolardan kaçının:

Optimizasyon etkinlikleri: Feysbuk algoritması, doğru öğrenmeyi ve en uygun teslimatı elde etmek için 7 günlük bir sürede 50 optimizasyon etkinliği gerektirir. Ölçek harcamalarına bakarken, reklam gruplarınızda süratli bir check-in yapın:

  • CBO (kampanya bütçesi optimizasyonu): Feysbuk, reklam bütçenizi en uygun şekilde sunmak için CBO kullanmanızı önerir. Hemen hemen yapmadıysanız CBO’yu kontrol etmeyi düşünün.

Rampa süreniz süresince neler beklenir

Bu artış döneminde ilerlerken, bilhassa de bu süre zarfında performansta bazı aksaklıklar yaşarken, yazışma oluşturmak ve sohbet net beklentiler belirlemek son aşama önemlidir. Bu zamanda beklentileri belirlerken:

  • Öğrenme dönemine hazırlanın : Hesabınızın öğrenmesi ve bu yeni harcama düzeyinde optimum dağıtım için ölçeklendirilmesinin vakit alacağını ihmal etmeyin. Tahsil döneminde gezinme hakkında daha çok bilgiyi buradan edinebilirsiniz.
  • Neticeleri yakından izleyin: Bu rampa süresi süresince çalışırken performansı tertipli olarak izleyin ve raporlayın.
  • Doygunluğa dikkat edin: Harcamanız kitlenizin boyutundan daha süratli artarsa, reklam sıklığınızın arttığını görmeye başlarsınız. Ölçeklendirirken reklam yorgunluğunu önlemek için reklam performansınızı yakından izleyin.

Feysbuk reklam hesabınızı hızlandırmak için bu temel adımları izleyin

Feysbuk reklamlarınızın hesabını yine çalışır hale getirmek vakit alacaktır, sadece karmaşık olması gerekmez. Sohbet odaları Feysbuk reklam hesabınızı hazır olduğunda yedeklemek için şu adımları izleyin:

  1. Bugün YG için harcamanıza öncelik verin
  2. Feysbuk reklamları hesap temelini denetleme
  3. Son performansı ve değişimleri inceleyin
  4. Harcamanızı çoğaltmak için önlemler uygulayın

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir