Çerkezköy SEO

Sohbet net

Çerkezköy SEO

20 Aralık 2020 Sohbet 0

Çevrimiçi stratejinizde eksik olamayacak bir temeli gözden geçireceğiz: Seo veya web konumlandırma.

Markanız veya şirketiniz için bir web sitesine sahip olmak, her dijital varlığın temelidir. Ancak kitlenizi bulduğunuzdan emin değilseniz, onu yaratma çabası işe yaramaz. Bu nedenle, Google’ın sizin lehinize çalışmasını sağlamak çok önemlidir. Peki, seo nedir, arama motorları nasıl çalışır ve seo neden bu kadar önemlidir?

SEO Arama Motoru Optimizasyonu Nedir?

SEO, Search Engine Optimization; arama motoru optimizasyonudur. Wikipedia bunu “farklı arama motorlarının organik sonuçlarında bir web sitesinin görünürlülüğünü iyileştirme süreci” olarak tanımlıyor.
Seo’nun organik sonuçlara, yani ücretli olmayan sonuçlara atıfta bulunduğunun açık olması çok önemlidir.

Aydın Web Tasarım Tamamlayıcı seçenek olan SEM ise, Search Engine Marketing; arama motoru pazarlamacılığıdır. Belirli bir aramada ilk sırada yer almak için tıklama başına maliyet ödeme veya arama motoru pazarlaması olarak bilinir.
Bir metaforla söylemek gerekirse; SEO, gitmeniz gereken yerin yanında iyi bir ücretsiz park yeri aramaya benzer. SEM ise park için ödeme yapmaya eşdeğer olacaktır.

Neredeyse çevrimiçi pazarlamanın tüm disiplinlerinde olduğu gibi, SEO yıllar içinde çok gelişti.

SEO Nasıl Gelişiyor?

  1. Başlangıç
    Seo, 1990’ların ortalarında arama motorlarının ortaya çıkması ve gelişmesiyle başladı. Bu dönemde, arama motorları kaynakları çok basit bir ilkeye göre seçildiler. Sayfaların metninde bulunan kelimeleri dikkate aldılar. 1998 öncesi SEO, önemli bir spam idi. Örnek verecek olursak “Tekirdağ’da satılık spor ayakkabısı” araması yapıldığında, arama sonuçları korkunçtu. Üst kısımlar da genellikle spamdı.
  2. Referans Dönemi
    1998 yılında Google, bağlantı dönemini başlatarak ilk SEO devrimini gerçekleştirdi. Arama motoru, bir sayfanın ağırlığını, kendisine verilen bağlantıların önemini sayarak hesaplayan bir PageRank bağlantı sıralama algoritması uyguladı. Bu sayfada ne kadar çok bağlantı varsa o kadar önemli sayıldı. Ve 1999’da Yandex, Yandex.Catalog’u düzenlemek için kendi atıf indeksini kullandığını duyurdu. Diğer internet kaynaklarından gelen bağlantıların niteliksel özelliklerini dikkate alarak internet kaynaklarının yetkisini belirlediler.
    Bu koşullarda Çerkezköy SEO oldukça hızlı gelişmeye başladı. Web sitesi optimizasyon hizmetleri sağlayan ilk ajanslar ortaya çıktı. Bir bağlantı işi doğdu. Bağlantı satıcıları, otomatik tanıtım hizmetleri ve bağlantı değişimi için komut dosyaları belirdi.
    SEO’nun şafağı 2005-2009 yılları idi. Büyük bağlantı bütçelerinin %100 garantilerin olduğu bir zamandı. Seo oldukça karlı bir iş haline gelmişti.
  3. Era Matrixnet
    2009’da ikinci devrim gerçekleşti. Makine öğrenimi algoritmalarının arama motorlarına tanıtılması. Yandex-Matrixnet’de icat edilen en iyi makine öğrenimi algoritmalarından biri. Aynı isimli arama motoru, sıralama bir formülü oluşturmak için kullanılır. Aslında, makine formülü yazıyor. Bu nedenle, 2009’dan beri SEO bilgi ve sıkı çalışma gerektirir.
  4. Başvurulmayan Dönem
    2012, referans olmayan bir dönemin başlangıcıdır. Arama motorları kavga eden bağlantılardır. Nisan 2012’de Google, Penguin algoritması başlattı. Sıralamaları etkilemek adına web yöneticileri tarafından oluşturulan düşük kaliteli bağlantılar için internet kaynaklarını engellediler. Bunu takiben, Mart 2014’de Yandex, ticari sorgular için sıralamada bağlantı faktörünü dikkate almayı bıraktı. Mayıs 2015’te Yandex, bağlantı satın almadaki liderleri periyodik olarak tanımlayan ve sıralamada sınırlandıran Minusink algoritmasını tanıttı. Yalnızca bağlantı satın alarak tanıtım gereksiz hale geldi.
  5. Çerkezköy Modern Seo
    2016 yılına gelindiğinde, uzmanlar nihayet web sitesi tanıtımının yalnızca geliştirilmesi yoluyla mümkün olduğuna ikna oldu. Çerkezköy SEO UzmanıTek doğru karar, hizmet, içerik ve tasarımın sistematik olarak iyileştirilmesi yani kolaylık ve özgünlüğe yapılan yatırımdır. O zamandan beri, teknik ve arama motoru optimizasyonu, tasarım ve kullanılabilirlik, içerik kalitesi, ticari ve davranışsal faktörler, sosyal sinyaller, bağlantı profilinin kalitesi – ağırlığı düzenli olarak değişen toplam 800 faktör var. Kaliteli bağlantılar çalışmaya devam ediyor. Bunları satın almak yerine reklam, PR ve içerik pazarlaması kullanılıyor.

Sonuç: Bugün bir web kaynağını tüm faktörlerini dikkate alarak entegre bir şekilde tanıtmak gerekiyor. Dün işe yarayan yöntemler bugün artık işe yaramayabilir. Seo haberlerini takip etmeniz ve kaynağınızı geliştirmeniz gerekiyor.

Linkler:

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir